bloemist Alpina Bloemisten
Kneuterdijk 9, 2514 EM Den Haag, Nederland
Over Alpina Bloemisten
ALPINA is al meer dan 125 jaar toonaangevende bloemist, alsmede Hofleverancier, in de regio Den Haag.Wij bieden u een ruim assortiment op het gebied van bloemen, bloemdecoraties en planten(hydrokultuur), voor elke gelegenheid. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor een grote collectie aardewerk, glaswerk en decoratieartikelen voor interieur en exterieur. Onze medewerkers zijn gespecialiseerde bloembinders, voor wie kwaliteit, service en creativiteit bovenaan staan.Wij zijn aangesloten bij Fleurop Interflora en kunnen uw bloemen, binnen 48 uur, wereldwijd bezorgen.
De geschiedenis van Alpina Bloemen gaat terug tot 1891. Gedurende de jaren heeft de winkel verschillende eigenaren gekend, maar de naam is altijd een begrip gebleven in Den Haag. In 2014 kreeg Diane de kans om het bedrijf over te nemen waar ze in 1999 als stagiaire haar carrière begon. Sindsdien is ze vastbesloten om de service en kwaliteit waar Alpina Bloemen om bekend staat te behouden en verder te verbeteren.
In oktober 2015 werd Alpina Bloemen gecertificeerd als duurzame bloemist. Diane hecht veel waarde aan duurzaamheid en wil graag bijdragen aan een beter milieu. Ze gebruikt alleen bloemen van duurzame kwekers en zorgt voor een efficiënt energiegebruik in de winkel. Bij Alpina Bloemen kunt u niet alleen terecht voor prachtige bloemen, maar ook voor een duurzame keuze.
Winkelbezoek mogelijk - Ophalen in de winkel - Bezorging
Wij zijn lid van Fleurop Interflora.
Fleurop is een internationale organisatie van bloemisten die samenwerken om hoogwaardige bloemen en boeketten te leveren aan klanten over de hele wereld. Alpina Bloemisten is een bloemist die is aangesloten bij Fleurop en daarom kan het bedrijf bloemen en boeketten leveren via het wereldwijde Fleurop-netwerk. Door de samenwerking met Fleurop kan Alpina Bloemisten de kwaliteit en service waar het om bekend staat, uitbreiden naar klanten over de hele wereld.
5 beoordelingen over Alpina Bloemisten van Google My Business
Ik zou hier echt vermijden online bestellingen te doen, je krijgt niets van tracking over je bestelling en mag dan gaan uitzoeken wat er gebeurt is. Frustrerend. Om dan ook te beseffen dat ze al aan het verwelken zijn, en voor deze prijs? Wow.
Prachtige zaak met hele mooie producten. Goede adviezen gekregen. Ik heb telefonisch een bos bloemen besteld voor een jubilaris. Toen ik de bos kwam ophalen overtrof het mijn verwachtingen.
Vreselijke ervaring!!! Ik bestelde een boeket online maar kreeg iets heeeeeel anders in de realiteit! Let op!! Je krijgt dus niet wat je ziet op de foto!! Het staat nergens op de website, duidelijk vermeld, maar ze geven een ?impressie van?? ZEGGEN ZE? maar het was een flauw afkooksel, helemaal niet vol en weelderig zoals het aangekondigd stond!! De kleuren waren ook totaal anders. Het zag er echt heeeeel povertjes uit!! Toen ik hierover een mail stuurde (met foto?s van realiteit en van hun website ter vergelijk!) werd ik botweg geantwoord dat er geen fout begaan was, dat ik moest begrijpen dat ze seizoensbloemen gebruiken, wat voorhanden is. Ok, maar zet dat dan duidelijk op de website of, nog beter? zet de bloemen per seizoen in een ruiker op de foto?s die het daadwerkelijk gaan zijn en zet er dan bij ?enkel verkrijgbaar in april? bijvoorbeeld? of wissel per seizoen van foto?s met de reële bloemen op de website!?? Zooooo moeilijk moet dat nu toch niet zijn?? Ok maar tot daar aan toe? Mocht ik nog een menselijke mail krijgen met begrip en eventuele compensatie voor het echt veel te povere boeket, dan zou ik niet zo boos reageren. Maar de dame in de mail, ik vermoed de eigenares, was bot en koud en totaal niet klantvriendelijk. Zelfs na een tweede mail van mij om dit aan te kaarten bleef ze kort en ronduit onbeleefd!! Ze serveerde mij af alsof ik de domme klant was die het niet begrepen had. Echt, zoiets kom je zelden tegen, deze vrouw die op de website ZOooooo beweerd dat ze klanten centraal zetten en blijdschap brengen, in hun woorden; met plezier en bezieling ondersteunen wij de klant. NIETS VAN GEMERKT!!! Ik voel mij echt belazerd!!!
Afgelopen week regen wij een bos bloemen aangeboden door Nationale Nederlandse. Deze bos kwam van Alpina nou binnen 4 dagen waren de bloemen oud behalve een zonnebloem. Zonde van de centen. Manon
Deze reviews zijn ontleend aan de google my bussiness van Alpina Bloemisten en deze reviews zijn niet geverifieerd en steeds geordend op de laatste maal de api heeft gerund. Wij hebben géén band met personen die wij in onze reviews noemen. Is er een review die onterecht is en uw bedrijf zou kunnen schaden, laat het ons dan weten, dan verwijderen we deze.