Arjan Bloemen

  1. Home
  2. Bloemisten NL
  3. Noord-Holland
  4. Amsterdam
  5. Arjan Bloemen

bloemist Arjan Bloemen

Eerste Helmersstraat 84-C, 1054 DL Amsterdam, Nederland
Welkom op de informatiepagina van Arjan Bloemen. Arjan Bloemen staat vermeld in de categorie Bloemist in Amsterdam, Nederland van Google. Je kunt contact opnemen met Arjan Bloemen via 020 618 8311.

Het vestigingsadres van Arjan Bloemen is Eerste Helmersstraat 84-C, 1054 DL Amsterdam.

Al klant geweest van Arjan Bloemen en wil je Arjan Bloemen aanbevelen aan anderen? Schrijf een review over Arjan Bloemen.
Dit is een citaat van Arjan Bloemen zelf:


Over Arjan Bloemen

 


Winkelbezoek mogelijk - Ophalen in de winkel - Bezorging

 

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

5 beoordelingen over Arjan Bloemen van Google My Business

image description

Echt mooie boeketten met een wow-factor. Ook altijd goed voor kerstbomen. Ga zo door.

image description

Altijd prachtige bloemen, kom hiervoor van de andere kant van de stad!

image description

Als een vaste klant die ruim tien jaar bloemen koopt bij deze zaak vind ik het zeer treurig dat men mij zover heeft gekregen om een een-ster review achter te laten. Deze review heeft dan ook geen betrekking op de bloemen, de ene houden het langer vol dan de andere, maar zijn over het algemeen goed. Deze review heeft volledig betrekking op de brutale en klantonvriendelijke houding van het personeel. Ruim twee jaar werden klanten buiten geholpen vanwege de corona maatregelen. Vanmiddag kwam ik na enige tijd weg te zijn geweest om een bos gladiolen te kopen. Ik stond keurig op mijn beurt te wachten buiten. Het viel mij op dat andere klanten gewoon de bloemen pakten die ze nodig hadden en naar binnenglipte. Ik ging naar binnen en maakte de opmerking dat ik keurig buiten sta te wachten, maar blijkbaar is dat niet de bedoeling omdat iedereen gewoon naar binnen gaat. Hierop kreeg ik op een brutale manier te horen: WIJ ZIJN EEN BINNEN-WINEKL, OM TE BESTELLEN MOET JE NAAR BINNEN! Deze opmerking en vooral de toon hiervan had mij eerlijk gezegd overvallen. Vervolgens werden klanten die duidelijk na mij aan de beurt waren bewust eerder geholpen. Achteraf heb ik spijt dat ik als een trouwe vaste klant toch bleef wachten op mijn beurt. Bijzonder hoe een bedrijf dat in corona tegenspoed door lokale klanten op de been is gehouden, zo kan omslaan in tijden van voorspoed. Deze BINNEN-WINKEL laat ik in ieder geval voortaan links liggen en gezien de reviews van buurtgenoten ben ik duidelijk niet de enige. De reactie die ik ontving is oprecht ongekend, namelijk dat ik mij misdroeg: --- Jammer van dit bericht. Het enige wat wij hierop willen reageren is dat jou reactie volledig misplaatst is . mede ook omdat al onze klanten die wij vandaag hebben gehad hier geen probleem mee hebben ondervonden. Wij vonden je houding dan ook zeer onaangenaam in de drukke situatie die voor ons ook na 2 jaar buiten verkoop wennen is. De brutale toon werd dan ook niet door ons gevoerd maar door een ongeduldige klant in het bijzijn van vele anderen klanten en dit op een zonnige vrijdagmiddag. Het betreurt ons zeer. Een fleurige groet, Team Arjan! ---

image description

Wat een arrogante bloemist. Geen aanrader.

image description

8 Dagen geleden een boeket voor mijn dochter besteld vanuit Frl. Bij de aflevering waren ze prachtig en dat zijn ze nu na ruim een week nog steeds.?

laad meer
Deze reviews zijn ontleend aan de google my bussiness van Arjan Bloemen en deze reviews zijn niet geverifieerd en steeds geordend op de laatste maal de api heeft gerund. Wij hebben géén band met personen die wij in onze reviews noemen. Is er een review die onterecht is en uw bedrijf zou kunnen schaden, laat het ons dan weten, dan verwijderen we deze.

bron: google mybusiness