deBloemist.nl

  1. Home
  2. Bloemisten NL
  3. Zuid-Holland
  4. Rijnsburg
  5. deBloemist.nl

bloemist deBloemist.nl

Burgemeester Meijboomstraat 23, 2231 LA Rijnsburg, Nederland
Welkom op de informatiepagina van deBloemist.nl. deBloemist.nl staat vermeld in de categorie Bloemist in Rijnsburg, Nederland van Google. Je kunt contact opnemen met deBloemist.nl via 071 531 7379.

Het vestigingsadres van deBloemist.nl is Burgemeester Meijboomstraat 23, 2231 LA Rijnsburg.

Al klant geweest van deBloemist.nl en wil je deBloemist.nl aanbevelen aan anderen? Schrijf een review over deBloemist.nl.
Dit is een citaat van deBloemist.nl zelf:


Over deBloemist.nl

Welkom bij deBloemist, leuk dat je ons gevonden hebt! Sinds 1991 de specialist in kwaliteitsbloemen en allerlei leuke cadeaus. Wilt u iemand echt verrassen? Laat dan een mooi boeket bezorgen, wij bezorgen snel en betrouwbaar. Bij deBloemist hechten we veel waarde aan kwaliteit, service en duurzaamheid waardoor onze boeketten de ideale keuzen zijn voor jouw persoonlijke cadeau. Vandaag besteld is vandaag bezorgd, op werkdagen kun je vaak zelfs tot 15:00 uur bestellen voor levering op de zelfde dag. Wil je meer weten over hoe wij duurzaam ondernemen kijk dan op onze website. Wil je meer weten over onze boeketten of heb je een andere vraag meen dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Winkelbezoek mogelijk - Ophalen in de winkel - Bezorging

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

5 beoordelingen over deBloemist.nl van Google My Business

image description

Door de service voor 15.00 uur besteld dezelfde dag in huis bestelde ik hier een boeket bloemen voor een vriendin, en niet bij een andere bloemist. Vervolgens kreeg ik een bericht dat de bloemen bezorgd waren, maar mijn vriendin had niks gekregen. De klantenservice was toen ook al gesloten, dus ik kon pas de volgende dag bellen. Toen heb ik nog een hele dag moeten wachten tot ze wisten waar de bloemen waren, die waren 4 deuren verder bezorgd, zonder een briefje in de brievenbus te gooien!? Toen mijn vriendin de bloemen ophaalden, waren er al een aantal bloemen uitgedroogd. De mevrouw aan de telefoon zei nog: Oh wat stom heeft die persoon ze niet in het water gezet? (Alsof het de schuld is van die persoon?). Vervolgens heb ik nog een week moeten wachten op een terugkoppeling over het crediteren van mijn geld, en heb ik zelf weer contact moeten opnemen. Al met al: slechte klantenservice, en er wordt ook niet nagedacht over een oplossing als er een fout wordt gemaakt. Plus als er zoiets gebeurt, verwacht je dat het zelf wordt opgepakt, maar helaas. Geen aanrader dus.

image description

Jammer dat ik niet vantevoren had gekeken wat van slechte reviews dit bedrijft heeft! Het is van alles misgegaan, ik had een klacht per mail ingediend maar heelas geen antwoord gekregen. Dus dan maar via deze weg: Geachte heer, mevrouw, Ik wil een klacht over mijn bestelling indienen. Ik had op vrijdag 30 september tot 14.00 een boeket besteld in de hoop dat het zoals beloofd dezelfde dag bezorgd zou zijn omdat ik wist dat de persoon voor wie dit boeket beboeld was in het weekend grotendeels niet thuis zal zijn. Helaas werden de bloemen pas ergens in het weekend bij de buren bezorgd. Uiteindelijk hebben ze pas maandagochtend de bestemming bereikt. Ik werd wel bedankt door de persoon die mijn boeket had ontvangen. Ook kreeg ik de foto's die mij erg teleurgesteld hebben. Ik sluit ze hierbij, U kunt zelf beoordelen of dit goed werk is geweest. In mijn beleving is dit een slordige verzameling van rare planten, het komt niet overeen met een voorbeeld op de site, de linten zijn ook niet netjes en het kaartje is zo geschreven dat het geheel een totaal teleurstellend indruk maakt. Later kreeg mijn kennis nog een vaag briefje in de postbus, ik sluit het hier ook bij. Dat had echt niet gehoeven. Ik vond het zo jammer dat dit op deze manier moest. Zelf ga ik zeker nooit meer bij jullie iets bestellen. Maar ik hoop dat jullie wel kunnen opletten dat Uw klanten niet op deze teleurstellende manier behandeld worden.

image description

Thomas heeft een kort lontje en reageert zeer geagiteerd op een telefoongesprek waarin werd vermeld dat er twee afgekloven pruimen pitten in het pakket zaten. Verhefde zijn stem in het gesprek plus hij stelde voor om ander (waardeloos, smaakloos en droog) fruit te sturen - anders dan hetgeen dat initieel besteld was. @Thomas, lekker bloemetjes blijven verkopen ipv andere onsmakelijke producten. 35 euro voor 8 stuks fruit, 2 zakjes pickwick en wat droge koekjes? Schandalig.

image description

Bedrijft trekt overal handen vanaf zodra er iets fout loopt. zeggen geen communicatie te hebben gehad over adreswijziging. Vervolgens bij verkeerde adres geleverd. Geen controle van naam bij bezorging. Contact met de mensen waar het zogezegd bezorgd zou zijn, geven aan de bos bloemen geweigerd te hebben. Leverancier zegt het wel geleverd te hebben en de bloemist trekt overal handen af en zou opnieuw betaald moeten worden terwijl er niet eens goederen zijn afgeleverd. Vervolgens krijg je een onkundige vrouw aan de lijn die geen respect heeft voor jou als klant en gewoon over je heen praat en 0% met je mee denkt. Indien je bloemen wil laten bezorgen, ga rechtstreeks bij de leverancier want dit is een knullig bedrijf. Incasseren, veel bezorgkosten maar service how maar?

image description

Vanwege de service voor 15.00 uur besteld dezelfde dag in huis bestelde ik hier een boeket bloemen voor een vriendin. Rond 17.00 ontving ik een bericht dat de bloemen bezorgd waren. Omdat ik ?s avonds bij die vriendin was kwam ik erachter dat de bloemen niet waren bezorgd. Ik heb zelf contact opgenomen. De bloemen bleken niet bezorgd te zijn en de volgende dag bezorgd te worden. Kortom: ze zijn niet nagekomen wat ze beloven en hebben mij een mail gestuurd dat de bloemen geleverd waren. Dit was niet het geval. Teleurstellende communicatie zonder enige vorm van empathie. Ik bestel niet nog een keer via bloemist.nl en de kortingscode die mij werd aangeboden ter compensatie heb ik daarom afgeslagen

laad meer
Deze reviews zijn ontleend aan de google my bussiness van deBloemist.nl en deze reviews zijn niet geverifieerd en steeds geordend op de laatste maal de api heeft gerund. Wij hebben géén band met personen die wij in onze reviews noemen. Is er een review die onterecht is en uw bedrijf zou kunnen schaden, laat het ons dan weten, dan verwijderen we deze.

bron: google mybusiness